Bart en zijn mannen waren fantastisch!

Gisteren zijn we dus naar Bart Peeters gaan kijken. Vrijdag had ik in alle rapte zijn cd nog gaan kopen, zodat ik me een beetje kon voorbereiden. De cd staat vol met mooie nummerkes: fantastische teksten, leuke composities, etc…

Het optreden was zoals verwacht: heel erg goed.. maar, met zo’n goede muzikanten kan dan ook anders.
Zelf ben ik ook muzikant en om eerlijk te zijn: het geeft me iedere keer goesting om mee te spelen. Je voelt gewoon dat het een combinatie is van vriendschap, amusement en oor voor zeer goed samenspel! Daarbij zijn de liedjes natuurlijk ook nog eens prachtig.
Het valt waarschijnlijk op dat ik een fan ben zeker? 😉

Graag een voorsmaakje? Op youtube heb ik een repetitieopname gevonden van het nummer “slaapwals”. Wees gerust: je zal niet in slaap vallen 😉

Ohja, in al mijn enthousiasme vergeet ik dat ik het hier over lopen moet hebben 😉

Gisteren 16km gaan lopen in het vrijbroekspark, een vetloop. Deze keer heb ik het wel goed gedaan: niet eten en geen sportdrank, enkel water. Het ging tegen mijn verwachtingen zeer goed. Mijn hartslag bleef de eerst 8km onder de 150! Verder was hij gemiddeld rond de 151, dus dat is erg goed.

Weet je wie ik allemaal ben tegengekomen? Eerst een eekhoortje die met een noot in zijn bek bleef staan van de schrik: ik struikelde er bijna over. Daarna liepen Gert en Ruth mij voorbij. Ik kende ze natuurlijk niet, maar ik dacht Ruth te herkennen. Ik volg al een tijdje haal blog, die blijkbaar al 5 jaar bestaat: proficiat!

Voila, maandag een rustdag en daarna gaan we er weel volop voor!

4 Reacties

  1. Jan, jij hebt hetzelfde doel als ik, namelijk de marathon Antwerpen 2009 !!!
    Daar gaan we knallen!
    mvg
    Patrick Aerts

  2. ‘k heb er totaal geen erg in gehad dat we mensen hebben voorbijgestoken in ’t park eigenlijk 😉 maar ‘k weet dan ook niet hoe je eruit ziet hé 😉

  3. Ik kan het mij ook niet voor de geest halen dat we mensen hebben ingehaald. Of toch 1 iemand heeft een paar 100m aangepikt bij ons toen we voorbijliepen, met muziek in de oortjes denk ik. Was jij dat dan?

  4. Ben niet zo’n fan van Bartje ,maar ik respecteer hem wel heel erg 🙂 groetjes

Geef een reactie

