De hemel in het klad

Deze week een training overgeslagen! Foei… zeg het me maar πŸ™‚

Donderdag had ik een training, maar we moesten naar de gynaecologe. Geen uitvlucht, ik weet het… anderzijds mag ik niet te streng zijn voor mezelf. Het moet plezant blijven he, niet?
Ondertussen weten we wel wat we mogen verwachten in januari / februari πŸ™‚

Vandaag had ik een 10 km op het programma aan 7/km. Het ging goed! Ik merkte wel dat ik iets te snel heb gelopen. Ik heb de training afgewerkt aan een gemiddelde van 6.45/km.

Morgen een vetloop van 16km! Ik zie dat eigenlijk niet goed zitten… Maar ik doe m’n best.
In de namiddag ga ik afrekenen met Bart Peeters. Ik ben nog steeds niet vergeten hoe hij mijn vrouw heeft gekust! (zie foto)

Grapje he, ik ga om te genieten van zijn nieuwe voorstelling: De hemel in het klad. Sinds vrijdag heb ik zijn nieuwe cd, en er staan terug een aantal pareltjes op!

Morgen laat ik je weten hoe het geweest is!

3 Reacties

  1. merci voor je reactie op m’n blog! Jij woont dus ook in Mechelen blijkbaar!! Dan zullen we elkaar al wel regelmatig gepasseerd zijn aan Vaart, Dijle of Vrijbroekpark πŸ˜‰ nog veel succes met je trainingen! En dikke proficiat met het boeleke-onderweg!

  2. Awel, dat vind ik nu eens een hele goeie reden om een training over te slagen zi! Ik vond het altijd heel leuk als mijn man mee ging naar de gyneacoloog, en dan zo met z’n tweetjes naar het toekomstig oogappelke kijken. Ik ga hier niet veel meer komen ze, al de herinneringen komen terug boven, en straks kriebelt het nog voor een vierde :-p. Grapje!!!
    Geniet maar van deze nog rustige periode.
    Groetjes

  3. Gynaecologe is wel een heel goede uitvlucht hoor !!!! denk niet dat er een beter reden bestaat om er eentje overteslaan πŸ™‚ papsy !!

Geef een reactie

